| Dersin Adı |
Course Name |
| ... |
... |
Kodu (Code) |
Yarıyılı (Semester) |
Kredi (Credit) |
AKTS Kredisi (ECTS Credit) |
Ders Uygulaması, Saat/Hafta (Course Implementation, Hours/Week) |
Ders (Theoretical) |
Uygulama (Tutorial) |
Laboratuvar (Laboratory) |
| ING 100 |
1 |
3 |
3,5 |
3 |
0 |
0 |
Bölüm/Program (Department/Program) |
Ortak Havuz (Common Pool) |
Dersin Türü (Course Type) |
Zorunlu (Compulsory) |
Dersin Dili (Course Language) |
İngilizce (English) |
Dersin Önkoşulları (Course Prerequisites) |
Yok (None) |
Dersin Mesleki Bileşene Katkısı, % (Course Category by Content, %) |
Temel Bilim ve Matematik (Basic Sciencesand Math) |
Temel Mühendislik (Engineering Science) |
Mühendislik/Mimarlık Tasarım (Engineering/Architecture Design) |
Genel Eğitim (General Education) |
| - |
- |
- |
100 |
Dersin Tanımı (Course Description) |
ING 100 öğrencilerin İngilizce dil becerilerini 4 temel 21. Yüzyıl becerisi (eleştirel düşünme, iletişim, işbirliği, yaratıcılık) ve Birleşmiş Milletler Sürdürülebilir Kalkınma Hedefleri aracılığıyla geliştirdikleri bir akademik İngilizce dersidir. |
| ING 100 is an academic English course that aims to enhance students' English language skills through the use of four essential 21st-century skills (critical thinking, communication, collaboration, and creativity) and the United Nations Sustainable Development Goals. |
Dersin Amacı (Course Objectives) |
- Öğrencilerin kendilerini sözlü ve yazılı olarak doğru İngilizce söylemler ile ifade etme becerilerini geliştirmek
- Öğrencilere akademik ve sosyal hayatlarında ihtiyaç duyacakları 4 temel 21. Yüzyıl becerisini (eleştirel düşünme, iletişim, işbirliği, yaratıcılık) kazandırmak
- Sürdürülebilir Kalkınma Hedeflerine ilişkin öğrencilerin farkındalığını artırmak
- Öğrencilerin çok disiplinli gruplarda işbirliği becerilerini geliştirmek
- Öğrencilerin hedef belirleme, öz değerlendirme ve zaman yönetimi gibi akademik ve sosyal becerilerini geliştirmek
|
- To enhance students' ability to express themselves accurately in spoken and written English.
- To equip students with the four essential 21st-century skills (critical thinking, communication, collaboration, creativity) they will need in their academic and social lives.
- To raise students' awareness of the Sustainable Development Goals.
- To develop students' collaboration skills in interdisciplinary groups.
- To enhance students' academic and social skills in goal setting, self-assessment, and time management.
|
Dersin Öğrenme Çıktıları (Course Learning Outcomes) |
- Kampüs hayatı ile ilgili temel kavramları kullanabilirler,
- Sürdürülebilir Kalkınma Hedeflerine ilişkin temel kavramları kullanabilirler,
- Farklı okuma becerileri kullanarak metin analizi yapabilirler,
- Farklı dinleme becerilerini kullanarak notlar alabilirler,
- Poster sunumları hazırlayabilir ve sözlü sunumlar yapabilirler,
- Öğrendikleri üzerine yansıtıcı günlükler yazabilirler.
- Grup çalışmalarında işbirliği yapabilirler,
- Kaynakları intihal yapmadan doğru şekilde kullanabilirler.
|
- They can use basic concepts related to campus life.
- They can use basic concepts related to Sustainable Development Goals.
- They can analyze texts using different reading skills.
- They can take notes using different listening skills.
- They can prepare poster presentations and make oral presentations.
- They can write reflective journals based on what they have learned.
- They can collaborate in group work.
- They can use sources correctly without plagiarism.
|