ICM 104E
DERS PROGRAMI FORMU
COURSE SYLLABUS FORM
| Dersin Adı | Course Name | |||||
| İç Mimarlıkta Tarih ve Kuram I | History and Theory in Interior Architecture I | |||||
| Kodu (Code) | Yarıyılı (Semester) | Kredi (Credit) | AKTS Kredisi (ECTS Credit) | Ders Uygulaması, Saat/Hafta (Course Implementation, Hours/Week) | ||
| Ders (Theoretical) | Uygulama (Tutorial) | Laboratuvar (Laboratory) | ||||
| ICM 104E | 2 | 3 | 5 | 3 | 0 | 0 | 
| Bölüm/Program (Department/Program) | İç Mimarlık (Interior Architecture) | |||||
| Dersin Türü (Course Type) | Zorunlu (Compulsory) | Dersin Dili (Course Language) | İngilizce (English) | |||
| Dersin Önkoşulları (Course Prerequisites) | Yok (None) | |||||
| Dersin Mesleki Bileşene Katkısı, % (Course Category by Content, %) | Temel Bilim ve Matematik (Basic Sciences and Math) | Temel Mühendislik (Engineering Science) | Mühendislik / Mimarlık Tasarım (Engineering / Architecture Design) | Genel Eğitim (General Education) | ||
| - | 100 | - | - | |||
| Dersin Tanımı (Course Description) | Prehistorik çağdan ondördüncü yüzyıla kadar tarihsel süreçte dünyadaki uygarlıkların mekana farklı yaklaşımlarının örnekler üzerinden ele alınması; terminoloji ve kuramsal arka plan; karşılaşmalar ve etkileşim; iç mimarlık tarihinde gelenekler, süreklilikler ve kırılmalar. | |||||
| Dealing with different approaches of world civilizations to “space” through examples (from prehistoric ages to fourteenth century); terminology and theory, encounters; traditions in the history of interior design, continuity and discontinuity. | ||||||
| Dersin Amacı (Course Objectives) | Bu dersin amacı; 
 | |||||
| Course aims; 
 | ||||||
| Dersin Öğrenme Çıktıları (Course Learning Outcomes) | Bu dersi başarıyla tamamlayan öğrenciler aşağıdaki bilgi, beceri ve yetkinlikleri kazanır; 
 | |||||
| Students completing this course gain the skills of; 
 | ||||||
- Namık Kemal Mah.
- Fazıl Polat Paşa Bulvarı
- Famagusta
- Turkish Republic of Northern Cyprus
- 99450
- (+90) 392 630 5000
- kktcogrenciisleri@itu.edu.tr
 
	       
	        



